Удосконалення навчально-виховного процесу на уроках української мови та літератури шляхом впровадження елементів особистісно зорієнтованого навчання та елементів технології критичного мислення
Досвід класного керівника (досвід http://bondarenko.ucoz.ua/load/dosvid_roboti_klasnogo_kerivnika/1-1-0-14)
Десять кроків до відкриття (досвід http://bondarenko.ucoz.ua/load/dosvid/1-1-0-26)
Критерії готовності класного керівника до виховної діяльності (критерії http://bondarenko.ucoz.ua/load/kriteriji_klasnogo_kerivnika/1-1-0-34)
Мовні обов'язки (http://bondarenko.ucoz.ua/load/movni_obov_39_jazki/1-1-0-37)
Програма. Українська мова (http://bondarenko.ucoz.ua/load/navchalni_prezentaciji/programa_ukrajinska_mova/2-1-0-63)
Програма. Українська література (http://bondarenko.ucoz.ua/load/navchalni_prezentaciji/programa_ukrajinska_literatura/2-1-0-64)
Методичні рекомедації (http://bondarenko.ucoz.ua/load/navchalni_prezentaciji/metodichni_rekomendaciji/2-1-0-65)
Державний стандарт (http://bondarenko.ucoz.ua/load/navchalni_prezentaciji/derzhavnij_standart/2-1-0-66)
Лист МОН від 01.08.2014 р. № 19-388 (http://bondarenko.ucoz.ua/load/navchalni_prezentaciji/list_mon/2-1-0-67)
Лист МОН від 11.06. 2014 р. № 19-303 (http://bondarenko.ucoz.ua/load/navchalni_prezentaciji/list_mon/2-1-0-68)
|